Jeżeli masz potrzebę poinformowania Nas o czymś szczególnie ważny dla Ciebie przy składaniu zamówienia, możesz to zrobić w podsumowaniu zakupów tuż przed przejściem do systemu płatności. Znajdziesz tam specjalne pole które razem z twoim zamówieniem będzie dla Nas widoczne. Wykorzystaj je, jeśli ustalałaś/ustalałeś coś z Nami poprzez kanał telefoniczny lub mailowy, jak również jeśli masz specjalne zamówieni lub prośbę. Z miłą chęcią pomożemy!
Kody rabatowe wydane przez FUNwithMUM lub naszych partnerów uprawniają do otrzymania zniżki w zależności od rodzaju kuponu: zniżki procentowej od wartości koszyka obniżenia wartości kwotowej od całego zamówienia otrzymania darmowej dostawy Jeśli posiadasz kod lub kartę upominkową, wystarczy że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka, a nastepnie wpiszesz kod w pole "Kod rabatowy" widoczne w podsumowaniu koszyka i zatwierdzeniu go. Twój rabat zostanie odliczony od sumy pozycji w koszyku lub dostaniesz darmową dostawę.
Staramy się, żeby nasze produkty były szybko dostępne, jednakże prosimy wziąć pod uwagę, że są to produkty handmade, tworzone od podstaw. Jeżeli masz pilną potrzebę, aby zamówione produkty były wcześniej u Ciebie np. kupujesz prezent na urodziny swojego dziecka daj Nam o tym znać! Zrobimy wszystko, aby dotrzymać terminów.
Staramy się ułatwiać zakupy naszym klientom, dlatego uruchomiliśmy dla Was szereg metod płatności, które mamy nadzieję spełnią wasze oczekiwania. Składając zamówienie mamy do wyboru następujące sposoby płatności: Przelewy24 — przelewy elektroniczne z większości polskich banków oraz płatności kartami kredytowymi i debetowymi. PayPal - usługi płatnicze umożliwiające firmom i klientom indywidualnym posiadającym adres e-mail wysyłanie oraz odbieranie płatności przez Internet oraz kartą kredytową.
Podobają Ci się nasze produkty, jednak chcesz zamówić coś w nieco innym zestawie kolorystycznym? Nie ma problemu, z wielką przyjemnością przygotujemy dla Ciebie unikatowy zestaw. Pamiętaj, że składając zamówienie indywidualne, nie ma możliwości zwrotu ani zamiany. Nie stosujemy również rabatów, co więcej twoje zamówienie będzie droższe niż standardowe ceny o 10%.
Choć w głównej mierze jesteśmy sklepem internetowym, to istnieje możliwość odebrania zakupionych produktów w naszym biurze handlowym. Chcielibyśmy zwrócić jedynie uwagę, że nasze biuro nie jest showroomem, gdzie można przeglądać produkty, a jedynie miejscem gdzie obsługujemy zamówienia internetowe i przygotowujemy paczki. Jeżeli chcesz odebrać produkty osobiście, daj Nam znać wcześniej telefonicznie lib mailowo, abyśmy zdążyli przygotować twoją paczkę. Nasze biuro znajdziesz przy ulicy Bruszewskiej 28 w Warszawie.
Jesteśmy dumni z naszych produktów, a w szczególności z jakości ich wykonania. Jednakże jeśli zauważyłeś/aś nieprawidłowości masz 30 dniowe prawo zwrotu i/lub wymiany na nowy. Prosimy o kontakt w każdej sprawie!